Главная

Tuesday, 5 April 2022

Цифровий спадок.

Всім доброго дня.

У сучасному світі значна частина інформації зберігається у цифровому вигляді і часто має дуже велике значення та цінність на рівні з іншими активами та фізичними документами. Компанія MEV провела невелике дослідження на цю тему. Питання було одне - як написати заповіт щодо персональної цифрової інформації довіреним особам у відомих сервісах?

Google.

Ваш обліковий запис Google зберігає в собі колосальний обсяг інформації. Мабуть, навіть більший, ніж ви самі про те підозрюєте. Крім цілком очевидних фотографій з «Google Фото», документів, є файли у Google Drive, історії пошукових запитів і повідомлень електронної пошти. Там також зберігаються записи ваших звернень до Google Асистенту, історія переміщень та звернень до завантажених у пристрій додатків.

Google дозволяє або видалити ваш акаунт, або надати дані з нього довіреним особам завдяки налаштуванням «Про всяк випадок». Компанія пропонує або просто деактивувати ваш акаунт після 3-18 місяців, або надати доступ до частини даних обраним користувачам. 

Як налаштувати умови надання ваших даних довіреним особам:

  1. Перейдіть за посиланням на сторінку «Про всяк випадок»;
  2. Натисніть «Почати», уточніть період бездіяльності, після закінчення якого акаунт буде видалений, а потім виберіть контакти, за якими вас можна буде заздалегідь про це сповістити;
  3. Ви можете вибрати термін деактивації і контакти, за якими вас про неї потрібно сповістити;
  4. Виберіть довірену особу, якій ви надасте доступ до своїх даних, і вкажіть її електронну пошту;
  5. Виберіть дані, які ви готові надати довіреній особі, і підтвердіть внесення змін.

Facebook.

Тут ще простіше - для передачі облікового запису Facebook автоматично у разі відсутності активності – налаштуйте автоматичне видалення або «Спадкоємця»: 

«Settings» - «General» - «Memorialisation»

Microsoft.

З Microsoft трошки складніше -  сервіси від Microsoft пропонують 2 варіанти розвитку подій:

  • або забезпечити автоматичну передачу логіну та паролю довіреній особі.
  • або у разі рішення до автоматичного видалення облікового запису, окремих дій не потрібно робити - тобто у разі відсутності активності обліковий запис деактивується через 2 роки автоматично.

Опції щодо автоматичної передачі паролю в Microsoft я так і не знайшов. Врешті решт, я гадаю, що варто просто вести записи своїх паролів в KeePass, або в його онлайн аналозі. Але завчасно потурбуватись щоб доступ до цього записника мала ваша довірена особа.

Щасти.

Слава Україні!

1 comment:

А что вы думаете по этому поводу?