Главная

Tuesday, 13 August 2024

Use Everywhere.

Всім привіт.

Мені подобається ComfyUI, але для мене це постійна боротьба між збереженням порядку на робочому просторі та можливістю швидкого доступу до налаштувань всіх нод процесу.

Ось, наприклад, мій основний робочий процес SDXL base & Upscaler.


Використовуючи Bus Node (вузол від WAS), це допомагає організовувати речі. Але, як ви можете собі уявити, якщо я дивлюся на попередній перегляд зображень, необхідність повернутися до вузлів підказок означає прокручування назад ліворуч, і це може застаріти.

Хоча я можу приховати з’єднання та розташувати вузли як завгодно, можливість перегляду потоку керування іноді допомагає. Тому використовуйте вузли Use Everywhere (UE) для «широкомовної передачі» даних на будь-який непідключений вхід, який відповідає типу даних і необов’язковим правилам. Подумайте про це з точки зору використання кабелю Ethernet під ногами проти Wi-Fi .

Щоб показати вам, що я маю на увазі, давайте розглянемо простий робочий процес.


Вище наведено базовий робочий процес SD1.5. Він знову використовує шинний вузол. Давайте додамо вузол UE, який прийматиме 3 входи, Anything Everywhere3 .


Ми з'єднаємо Model, Clip і VAE . Порядок не має значення, оскільки вхід стає будь-чим, що ви до нього підключаєте. 


Але тут відбувається магія. Зверніть увагу, що коли CLIP підключено до вузла Everywhere, зелений і червоний входи CLIP підсвічуються? Це означає, що вони автоматично отримують трансляцію даних CLIP від цього вузла Everywhere. Більше жодних додаткових підключень! Це дає нам можливість переставляти вузли, не турбуючись про потік і порядок. 


Тепер давайте додамо вузол Prompts Everywhere. Помітили, як засвітилися входи вузла шини? Однак ми можемо відмовитися від вузла шини в цій робочій послідовності, оскільки його робота насправді полягає в тому, щоб діяти як повторювач. Тож давайте видалимо це.


Ось так зараз виглядає робочий процес. Незважаючи на те, що все виглядає трохи незв’язаним, це працює!


Розберемо його трохи далі. Ми під’єднаємо вузол до вузла Empty Latent Image, який транслюватиметься до вузла KSampler. Однак зауважте, що вузол VAE Decode також приймає латентне зображення як вхідні дані. Ми не хочемо, щоб він отримував латентні дані з порожнього вузла латентного простору, натомість ми хочемо, щоб він отримував від KSampler, отже, чому він напряму підключений до нього. Нарешті, ми додаємо один до виводу зображення з вузла VAE Decode, який транслюватиметься до вузла збереження зображення. Нижче наведено наш готовий робочий процес.


Якщо ви бажаєте переглянути фактичні підключення, ви можете клацнути будь-де на тлі та вибрати Show UE links. Це відобразить анімований перегляд того, куди транслюються вузли UE.


Хтось скаже: "Забудьте про зв'язки, розташовуйте вузли так, як ви хочете або як вам здається". Інші скажуть: "Мені потрібно бачити зв'язки завжди!"

Але це просто інший шлях. Він видаляє багато зв'язків і може призвести до більш компактних робочих процесів, які можна побачити в одному вікні, зменшуючи прокрутку і панорамування. Зрештою, все залежить від вас.

Щасти.


No comments:

Post a Comment

А что вы думаете по этому поводу?