А АSaturday 20 August 2022

Про думку словами.


Всім привіт.

Підсумок тижня - люди які кажуть що "мені довго писати, я краще словами" словами висловлюють думку не краще! Наприклад в Teams: в одного 5 слів за хвилину, в іншого 35-ть. А результат таких перемовин однаковий - на картині кольори переплутані, та повно білих плям!(

Я вважаю, що поки пишеш, то є час подумати та сформулювати думку правильно та гарно. Більш того - ти сам бачиш, як ти говориш. А коли просто говориш - вилетіло і тютю :)

Також я впенений що технічні питання взагалі не варто обговорювати усно! Щось недочув, щось не зрозумів, і після ніяких доказів. Також іноді дратують колеги які саме телефонують в Teams назалежно від того який в тебе статус: що "зайнятий", що "нема на місці"...

Потрібно формувати культуру спілкуванння онлайн - якщо маєш статус "Зайнятий", то тебе через чат спитають чи можно зателефонувати зараз або пізніше. Можно навіть номер тікета вказати, щоб було наперед зрозуміло з якого питання буде звернення. Тоді в тебе є можливість або відповісти що "за 10 хвилин" або направити людину до іншого спеціаліста тощо.  Або з цього приводу можно створити мітінг, щоб зарезервувати час в календарі собі та колезі.

Але більше за все дивують екземпляри які на твоє письмове звернення тобі телефонують в Teams або телефон та починають діалог з претензії  "Що!? Хіба не можно було мені зателефонувати?"

То ж шануймося.

Слава Україні!

1 comment:

Nyukers said...

Привіт невідомий читачу, який забажав відписатися від цього блогу ще на нього не підписавшись. Нажаль не можу затвердити ваш коментар як такий що немає змісту. Але за те що спробували прочитати по україньські мій вам респект. Гарний початок!)

Post a Comment

А что вы думаете по этому поводу?

Версия на печать

Популярное