Привіт привіт.
Про desktop-клієнта Outlook можно складати легенди. Особисто я не вважаю його найкращим поштовим клієнтом, але якщо ваша фірма має ліцензію на М365, то він у вас використовується як must have.)
Звісно клієнт Outlook виконує свою роботу, але занадто часто глючить. Я навіть не беру до уваги випадки коли користувач своїми рухами змінює usability Outlook настільки що потім волає "зробіть як було".
Тому нижче даю універсальні рішення які покривають 90% проблем з запуском Outlook.
1. Дехто починає з того що витирає повністю профіль користувача. Це видалення гілки реєстру:
HKLM\Software\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\ProfileList
та видалення теки користувача з
C:\Users\Username
Я вважаю що це занадто, бо потребує ручного відновлення всіх налаштувань користувача що займає час та нерви (не всі користувачі до цього готові морально).
2. Вилучення профіля MS Office, як видалення гілки реєстру:
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Office
Або, більш влучно, вилучення окремо профіля саме MS Outlook:
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Office\Outlook
та
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Office\16.0\Outlook
Після цього Outlook запускається як новенький.
3. До речі можно легко відкрити пошту користувача в web-браузері (це працює навіть тоді коли з desktop-клієнтом проблема):
https:\\outlook.office.com\MySurname@forza.com
або просто як
https:\\outlook.office.com\
Якщо маєте групову скриньку то вона відкривається як (тобто адресу скриньки треба додати в кінець):
https:\\outlook.office.com\bookeeper@forza.com
Це швидке рішення достпу до пошти якщо користувачеві горить. Я би радив ЗАВЖДИ користуватися web-версією Outlook, але ще не всі користувачі готові до такого підходу.
4. Для відновлення(fixing) файлу данних (PST/OST) може знадобитися штатна утіліта scanpst.exe:
c:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\scanpst.exe
Таке відновлення може бути доречним коли ваш desktop-клієнт дуже довго сінхронізує теки пошту або взагалі зависає на цьому. Іноді він сам маякує що з даними не все гаразд.
5. По ярлику “Mail” в Панелі Керування можно скинути (або видалити) конфігурацію клієнта Outlook якщо є підозра що вона пошкоджена. Цей пункт схожий на п.2, але операція виконується штатно, без "хірургічного" втручання в реєстр. Більше про цей хитрий ярлик можно прочитати тут.
В принципі для першого troubleshooting-у це все, щасти вам.



No comments:
Post a Comment
А что вы думаете по этому поводу?