На час відпустки користувач в Outlook О365 для Windows зобов'язаний створити автоматичну відповідь про свою відсутність на робочому місці. Вона автоматично діє і для Teams.
Як це робиться?
У програмі Outlook виберіть Файл > Автоматичні відповіді (поза офісом) .
У полі «Автоматичні відповіді» виберіть «Надсилати автоматичні відповіді» .
Виберіть «Надсилати лише протягом цього періоду», щоб указати, коли слід надсилати повідомлення про відсутність на роботі. Якщо ви не встановите період часу, автоматичні відповіді продовжуватимуть надсилатися, доки їх не буде вимкнено вручну.
На вкладці «Усередині моєї організації» введіть повідомлення, яке ви хочете надсилати іншим користувачам O365, коли ви поза офісом.
В принципі більшість користувачів на цьому і закінчують налаштування, бо тим хто НЕ входить до штату організації вони нічого надсилати не збираються. І це вірно згідно правил інформаційної безпеки.
Але Outlook тут має свою підступність - коли ви тиснете кнопку «ОК», щоб застосувати зміни він викидає вікно помилки. І чого б це?(((
А справа в тому що Outlook по замовченню ВМИКАЄ позначку для опції «Автоматична відповідь людям поза моєю організацією» і чекає коли ви введете туди відповідний текст. Хоча ви до тієї вкладки ще навіть не заходили.
Тому ОБОВ'ЯЗКОВО заберіть позначку з опції «Автоматична відповідь людям поза моєю організацією». А тепер впевнено натисніть кнопку «ОК», щоб застосувати ваші зміни.
Ось тепер все. Щасти.


No comments:
Post a Comment
А что вы думаете по этому поводу?